Battan

  مطالب گذشته  
  • مصاحبه ؟

  • حیف از بیروت زیبا

  • بیچاره فلسطین

  • زنده باد صلح، زنده باد آزادی

  • قاعده بازی

  • آلمان و دلایل بیگانه ستیزی

  • رمز شناوری کشتی‌ها (بخش چهارم) - بخش آخر

  • رمز شناوری کشتی ها ( بخش سوم) + اندر بهبودی حال +...

  • مهرورزی اسلامی

  • جام جهانی فوتبال


  • Freitag, August 11, 2006

    گفتگوی دوستانه
    به یک آشنای لبنانی طرف‌دار حزب‌الله، که می‌شود نا حدودی باهاش گپ زد، گفتم دولت لبنان درچند سال گذشته کشور را عجیب آباد کرده بود شما حزب‌الله آمدید با گروگانگیری بی‌مطالعه و نا بخردانه همه‌چیز را به تلی از خاکستر تبدیل کردید گفت: ولک خلّی وّلی! ما برادران عربِ میلیاردر زیاد داریم، برادر سینیوره هم یک دستمال سفید شیک توی جیب‌اش دارد. برادران مسیحی و سنی ما با این پول‌ها دو باره مملکت را می‌سازند ماهم شما ایرانی‌ها و برادر احمدی نجات را داریم که هوای مارا دارد، وُلک بی‌خیالش... بعد خواست صورتم را ماچ کند. پس پس رفتم و پرسیدم: یا اخی شما چرا سکوهای پرتاب‌ کاتوشین‌کا ها را توی مناطق مسکونی سرپا می‌کنید؟ گفت خُب! پس برویم تو بیابون یا روی تپه‌ها بنا کنیم تا صهیونیست‌ها راحت و آسون بمب‌بارون‌اش کنند؟ گفتم آخه صهیونیستها می‌گویند اگر ما سکوها را خاموش نکنیم آن‌ها شهرهای مارا خراب و شهروندان ما را می‌کشند، درنتیجه ساختمان و سکو و ساکنین‌اش را همه دود می‌کنند و به هوا می‌فرستند و در مقابل ِاعتراض‌های بین‌المللی دلیل می‌اورند و می‌گویند اگر ما دست روی دست بگذاریم حزب‌الله طبق گفته‌ها و دسنور‌های پرزیدنت احمدی نژاد مبنی بر نابودی اسراییل و با کمک پول و اسلحه ایشان، همانطور که شعار می‌دهند، مارا نابود و به زن و بچه ما رحم نخواهند کرد و پر ادر محمود کاری بر سر ما خواهد آورد که هیتلر توی قبر گُم‌شده‌اش چاچا و تانگو برقصد.
    گفت: هه هه هه تا هواپیماها بیایند ما سکوها را بجای دیگر منتقل کرده‌ایم. گفتم پس قربانیان...؟
    گفت: یا اخی، جنگ همین است دیگه! حلوا که تقسیم نمی‌کنند. از این گذشته اسراییل یک کشور است و فرستنده‌های تلویزیونی‌اش محدود، ما ده‌ها کشورعربیم و می‌توانیم فیلم‌های قربانیان را با تحلیل و تفسیر به اقصا نقاط خاور دور و خاور نزدیک و خاور میانه بفرستیم و افکار عمومی را بر علیه صهیونیستها تهییج کنیم. چه کسی تا کنون پرسیده سکوهای پرتاب ما کجا بوده است؟
    گفتم شما با قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل و با اعزام سربازان لبنانی و بین‌المللی به جنوب موافقید، این امر احتمالا خلع سلاح شما را در پی خواهد داشت. پس شعار جنگ جنگ تا نابودی چه شد؟ آیا موافقت شما با آتش‌بس دلیل بر صحت گفته‌ی اسراییل نیست که می‌گوید قسمت اعظم سکو‌ها و انبارهای ذخیره موشکی شما را بمباران و با محاصره هوایی و دریایی و زمینی راه وصول هرگونه کمک را مسدود کرده و کفگیر شما به ته دیگ رسیده‌است؟
    گفت: مگر آمریکا به اسراییل اسلحه نمی‌دهد چرا جمهوری اسلامی بما ندهد؟ گفتم برادرجان تو سؤال مرا با یک سؤال پاسخ دادی، درثانی دولت آمریکا طبق قرارداد و معاهده به یک دولت مستقل اسلحه می‌فروشد. اگر جمهوری اسلامی هم طبق معاهده‌ای به دولت لبنان اسلحه می‌فرستاد حرفی درش نبود ولی آنها بدون اجازه آن دولتِ مستقل و از بالای سر آنها به یک گروه چریکی اسلحه تحویل می‌دهند که علی‌رغم میل دولتِ منتخب و مستقر، دولتی در دولت تشکیل داده‌ و دانسته یا ندانسته مجری اهداف آنها شده است.
    نه پرزیدنت احمدی نژاد و نه آیت‌الله العظما خامنه‌ای دل‌شان برای شما نسوخته‌است. ایجاد تنش در منطقه و منحرف کردن افکار از برنامه‌ی اتمی و در نهایت ساخت بمبِ اتم برای باج‌گیری از آمریکا و از غرب برای تداوم قدرت‌شان، در رأس اهداف کوتاه مدت و دراز مدت این آقایان است. آنها شما را آلت دست قرار داده‌اند و قرار می‌دهند. بروید فکر نان کنید که خربوزه آب‌است...
    گفت: هه...؟؟
    گفتم اهلا و سهلا یا اخی.

    2 نوشته شده در Thu 10 Aug 2006ساعت 13:54 توسط حميد کجوري
    GetBC(158);
    7 نظر










    This template is made by blog.hasanagha.org.  


    This page is powered by Blogger. Isn't yours?