Battan

  مطالب گذشته  
  • دکان بقالي آدم وقتی اين مسخره بازی ها، هردم بيلی ه...

  • درد دل یک جاشو ( ملوان قايق)هوس کردم شعرکي به زبان...

  • باد وطن...یکشنبه است وآخرهفته، شب ازنیمه گذشته است...

  • فرار از آمریکا...چندساعتی از ترک بندربوستون درايال...

  • حاجي کاپيتاندوستی چند روز پيش پرسيد: مطلب وخاطره ب...

  • خاطره اي از " Wladivostok " اگربعضی ها تصورمی کنند...

  • بازهم آفریقا...بعد ازانتشارمقاله آفريقا...آفريقا، ...

  • داستان " واسا " W A S A

  • مشکل رفيوجي ها در دريا

  • دسترسي به اخبار ايران براي در يانوردان


  • Mittwoch, November 02, 2005

    اشتباه ازسرور بود...

    افزون بردوستان عزيزی که درباره پست قبلی دروبلاگم نظر داده بودند، تعدادی نيزازطريق تلفن وای ميل اظهارلطف کرده ازجمله هشدارداده بودند که بلاگفا احتمالن وبلاگ مراخواهد بست، برای اينکه، به قول اين دوستان، در آخرين يادداشت کمی تند رفته ام وتأکيد می کردندآرشيورا کپی کنم قبل ازاينکه نابود بشود، که چنين کردم.
    به دوستان گفتم ونوشتم: من قطره ای هستم دردريا، دربين چند هزاروبلاگدارچه کسی دربلاگفا مرا مي شناسد ؟ ياوبلاگ مرامی خواند، که مشکلی برايم ايجاد کند؟ وچه کار به کارمن دارند ؟ که ازاين بدترش هم نوشته شده است.
    ولی امروزصبح که خيلی زود بلند شدم، چون برای مأموريتی ازطرف شرکت کشتيرانی عازم بندرديگری بودم، پس ازحاضرشدن ولباس پوشيدن ديدم بيش ازيکساعت هنوز تا ساعت حرکت وقت دارم، طبق عادت، فوری پی ـ سی را روشن کردم تا گشت مختصروکوتاهی دروبلاگ دوستان بزنم، با تعجب تمام ديدم وبلاگم بسته شده است. تا ساعت هشت که وقت داشتم صبرکردم وچون آدرس وبلاگ دوستان راحفظ نبودم ازطريق لينکدونی بیلی و من سراغ آنها می رفتم وميخواندم وگاهگاه کليکی روی (ميداف ) می کردم. حدودساعت هشت، نخست کامنت کوتاهی برای اسد فرستادم وما جرارا مختصر شرح دادم، سپس بلافاصله با ای ـ ميل تعداد انگشت شماری ازدوستان را که اغلب به وبلاگم سرميزنند خبرکردم تا اگر با درب بسته روبرو شدند فکرنکنند بدون خداحافظی سکته کرده وبه ديار باقی شتافته ام، يا چه ميدانم چه وچه !ضمنن درميل ارسالی اشاره کرده بودم که بلاگفا ( لابد ) به علت انتشاريادداشت پيشين، وبلاگ مرابسته است.چون وقت کم بود، خود سريعن به بندر برمن، درحدود ۲۰۰ کيلومتری هامبورگ حرکت کردم وتمام حواسم به اين نکته بود که چگونه ودر کجا وبلاگ ديگری را راه اندازی کنم ؟دراين ميان دوست عزيزواديبم اسد، خون لری اش به جوش آمده، سنگ تمام گذاشته، وموضوع را پيگيری کرده ومتوجه شده بود که هک شدنی درکارنبوده، بل که اشتباه از سروربلاگفا بوده است. وسعی کرده بوده تلفنی بامن تماس برقرارکند ، که من درشهرديگری بودم.
    حدود ساعت ۱۴ که به منزل برگشتم پيغامی راروی مانيتورديدم که اسد سعی کرده بوده با من تماس برقرارکند، که البته تماس برقرارکرديم واسد جريان را شرح داد.
    من دراين جا ازاين دوست مهربان وعزيزم سپاسگزاری می کنم، هم چنين تشکر مي کنم ازهمه دوستانی که با ای ميل مرا مورد تفقد قرارداده اند، بويژه مجیدعزيزکه نوشته بود :
    " حمید جان هیچ غم مخور
    خودم برایت یک وبلاگ شیک درست می‌کنم " .
    حالا وضع من شده است تقزيبن مثل دکترمعين، بدون اينکه بخواهم خودم را با ايشان مقايسه کنم. معين اينک دربد مخمصه ای گرفتارشده است، اگرقبول بکند می گويند ازبرکت رهبر، رئيس جمهورشد، واگرنکند، هم آرزوی رئيس شدن به دلش می ماند وهم اينکه هوادارانش سرخورده ودلگيرمی شوند.
    آیات عظام و علمای اعلام وحجج اسلام ( مي بينيدکمی درنوشتن محتاط ترشده ام) با زيرکی آخوندی کاری سرش آورده اند که نه راه پس دارد نه راه پيش.
    وشايد...شايد بازهم شايد برادران بلاگفايی شوخی جدی يا جدی شوخی، کاری سرمن آورده اند که اگرروزی راستی راستی وبلاگ مرا به بندند ومن دوستان راخبرکنم، ديگرهيچ کس حرفم راباورنکند !
    والله اعلم










    This template is made by blog.hasanagha.org.  


    This page is powered by Blogger. Isn't yours?